Kawasaki kåper.

Prat om tung MC.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Kawasaki kåper.

Post by RH racing »

noen her som vet om eller skaffer kawasaki kåper? trenger zx6r 2001md + ..... trenger og lykter og det som trengs.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Er mulig å skaffe, sikkert billigst om du sjekker over fjorden... men dette er SVINAKTIG dyrt.. helt umulig å fikse kåpedelene? Ganske utrolig hva disse gutta klarer med lim og sparker og til slutt litt lakk ;) (har desverre god erfaring)

Du kan ta en telefon til http://www.mc-1.co.uk/ og høre... Lykke til
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

nei, kåpa mi er hel den... men vil bygge om til nyere utseende... har den gamle ZXR med dobble lykter, vil se nyere ut... (folk vil hate meg for dette) også har jeg verken råd til å kjøpe eller ha forsikring på en så ny sykkel... kanskje senere så...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

RH racing wrote:nei, kåpa mi er hel den... men vil bygge om til nyere utseende... har den gamle ZXR med dobble lykter, vil se nyere ut... (folk vil hate meg for dette) også har jeg verken råd til å kjøpe eller ha forsikring på en så ny sykkel... kanskje senere så...
:evil: Argh!!!
De dobbellyktene er hellige!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

njææh!!! :) liker "new" look jeg... den er litt for tam. men sykkelen er drit fin å kjøre da...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Prøv Pit Stop MC import, vet at han har mye slikt til din sykkel
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

husker når jeg velta fant jeg endel racingkåper, de var billigere, men du må modde endel da,. Lykter osv. Dessuten er de delt på andre plasser enn originalkåper..

tror spinnin wheel har en del brukte deler.. Ring de..

http://www.spinnin-wheel.com
Post Reply