Yamaha yzf R6

Prat om tung MC.
Post Reply
wolfram
Posts: 83
Joined: 23 May 2007 18:58
MC: Sort R6
Location: Skien

Yamaha yzf R6

Post by wolfram »

Hei kjøpt meg en R6 nå da.. 2006 mod, men gått 0km.. tenker jeg skal hente den i morgen:)
det jeg lurer på er om det er mye greier å få bort juletreet som sitter bak på denne sykkelen og erstatte det med noe som ser litt
mer clean ut.. noen som har erfaring med å gjøre dette selv? må man klippe kabler og herje? eller er det plug'n play?


(Juletre=orginal skiltholder, blinklys, skiltlys osv..)
wolfram
Posts: 83
Joined: 23 May 2007 18:58
MC: Sort R6
Location: Skien

Re: Yamaha yzf R6

Post by wolfram »

ups.. fint om noen flytter denne til Tung forumet.. beklager feilpost
Gixxerman

Re: Yamaha yzf R6

Post by Gixxerman »

Flyttet :)
BALLA
Posts: 45
Joined: 12 Sep 2006 22:36
Location: Fredrikstad

Re: Yamaha yzf R6

Post by BALLA »

Gratulerer med ny hoj ;-)
R1BALLA
User avatar
stian
Posts: 290
Joined: 15 Nov 2005 00:54
Location: Trondheim
Contact:

Re: Yamaha yzf R6

Post by stian »

Ta frem saga eller kjøp deg fender eliminator / undertray.. Tar du saga må du fikse en plass blinklysene kan sitte.. Kjøper du undertray kan du kjøpe et som har blinklys integrert..
Evt. kjøpe deg ny LED baklykt med integrert blinklys..
Sannsynligvis den letteste jobben du kan gjøre på sykkeln din..
Gixxerman

Re: Yamaha yzf R6

Post by Gixxerman »

Nå har jeg aldri hatt speller ny sykkel, og egentlig ikke studert disse skiltopphengene så veldig nøye, men de er vel skrudd fast ? Burde gå ann og bare skru det vekk, men hva vet jeg :roll:
wolfram
Posts: 83
Joined: 23 May 2007 18:58
MC: Sort R6
Location: Skien

Re: Yamaha yzf R6

Post by wolfram »

Gixxerman wrote:Nå har jeg aldri hatt speller ny sykkel, og egentlig ikke studert disse skiltopphengene så veldig nøye, men de er vel skrudd fast ? Burde gå ann og bare skru det vekk, men hva vet jeg :roll:
hehe hadde vært å håpe på det ja :)
det jeg lurte mer på var om jeg måtte kutte ledninger og slikt for å få årna skiltlys og blinklys det juletreet bak er HELT for jævli!
men ellers er jeg fornøyd da.. syns den ser veldig fin ut ellers.. derfor irriterer dette meg litt
også litt rart at yamaha ikke har noe i orginal katalogen sin til denne... har til nesten alle andre sine modeller...
får se litt på pitstop mc :)
bare lurte på om det var noen som hadde bytta på akkurat denne modellen slik at jeg kunne rådføre meg litt
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Yamaha yzf R6

Post by FV »

Har ikke bytta på noen R6 nei, men jeg tror du kommer til å bli overrasket over hvor mye plast og deksler som må av for at du skal få fjerna den uten kapping.
wolfram
Posts: 83
Joined: 23 May 2007 18:58
MC: Sort R6
Location: Skien

Re: Yamaha yzf R6

Post by wolfram »

FV wrote:Har ikke bytta på noen R6 nei, men jeg tror du kommer til å bli overrasket over hvor mye plast og deksler som må av for at du skal få fjerna den uten kapping.
tviler ikke ett sekuld:) hehe
Moses
Posts: 346
Joined: 20 Jul 2006 18:57
MC: Suzuki GSX-R

Re: Yamaha yzf R6

Post by Moses »

Argh!! *misunnelig*
Kan jeg få person nummeret ditt? Jeg skal.. Ehh.. Sende deg et gratulasjons brev [-(
Image
wolfram
Posts: 83
Joined: 23 May 2007 18:58
MC: Sort R6
Location: Skien

Re: Yamaha yzf R6

Post by wolfram »

Moses wrote:Argh!! *misunnelig*
Kan jeg få person nummeret ditt? Jeg skal.. Ehh.. Sende deg et gratulasjons brev [-(
hehe :D
raastad
Posts: 73
Joined: 26 Dec 2006 14:08
MC: 07 Silver Raven R6 =P
Blue tire valve lights, Smoked headlight protectors, Integrated smoked tail light W/ blinker, EURO Smoke LED Turn Signals, VFX Pivot Kit(Blue leds), Blue air intake halo, Frame plugs, Puig DB DS windscreen, Shogun frame sliders.
And ofc. Full Spidi racing gear.
Location: Buskerud/Vestfold

Re: Yamaha yzf R6

Post by raastad »

Søk litt rundt og importer fra usa.. (kan være billigere å importere selv noen ganger.. Ebay er din store venn ;) )
;)

er meget plug and play.. men litt mekke erfaring er fint..
har bytta en del på 6'ern min selv :P
Last edited by raastad on 03 Nov 2007 13:55, edited 2 times in total.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Yamaha yzf R6

Post by RH racing »

ring pit stop mc import og kjøp fender iluminator (eller hva den heter) kjøp også et undertray. du må ta av all plasten i rompa på sykkelen og vippe opp ledninger. er gjort på noen timer (om man ikke har gjort dette før) men undertrayet må lakkes. gjorde dette her for et par uker siden på sykkelen til en kompis. 07-R6
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply