MC og passasjer med promille

Prat om tung MC.
Astaroth
Posts: 96
Joined: 26 Apr 2005 09:31
Location: Oslo

Post by Astaroth »

Joda, hun var fin og full allikevel. 4 pils på knappe 50kg gjør sitt. Hadde det vært en kompis, så hadde det ikke vært aktuelt - men med kjerringa var det litt anderledes, såpass godt kjenner jeg henne at hun ikke finner på noe sprell :)

Dunka hjelmen i ryggen min etpar ganger (trøtt ja...) men satt godt fremoverlent med armene rundt meg så det var heldigvis bare den veien det gikk... :)
Image
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

prøvde ikke på noe wheelie stunt da? :lol:
Kawasaki Zx750r Ninja.
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Fulle folk som sitter på

Post by vega »

å ha påseila folk på har jeg litt forskjellig erfaring med. en som jeg jobber med (han har en FZR) satt på til meg å han var animert kan man si å det gikk veldig bra intil jæveln begynte å nappe i meg for å dra bakhjul i XXX hastighet :evil: ga han en albue i magen så han roa ned å kjefta han grunndig opp (ikke at det hjalp). dere lurer sikkert på hva plusset er....... fulle folk er flinke til ikke å legge seg feil vei når man kjører i sving (så fremt de ikke faller av) :twisted: men det sikkreste er å si nei til å ha på folk som har tatt noen for meget :idea:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Motorstar
Posts: 19
Joined: 16 May 2005 14:07

Post by Motorstar »

Det stemmer det, en sommer var det sykkeltaxi i oslo tror det var i 95 eller 96. Jeg så dem ta kunder nede ved rådhuset.

Det var på alle nyhetene.
ENDURO ZS 200
Post Reply