Hvorfor kjøpte dere den bruktsykkelen dere har nå?

Prat om tung MC.
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hvorfor kjøpte dere den bruktsykkelen dere har nå?

Post by JK95 »

Kjøpte Thea fordi jeg var helt forelska fra første blikk, da søskenbarnet mitt kom kjørende på henne på Namdalseid 8) Attituden, akselerasjonen, og ikke minst lyden på den korte karbonpotta gjorde det sikkert, etter lettsykkelen skulle jeg ha den Gixxeren! Og slik ble det, søskenbarnet mitt måtte jo selge pga barn ^^ Husker at dama hans var nesten på gråten da jeg dro med henne, men nå, som sønnen deres er snart to, og økonomien på veg opp, skal jeg nok klare å prakke på dem å kjøpe sykkel, det er tydelig at de er gira \:D/
User avatar
Monstr
Posts: 226
Joined: 10 Apr 2012 00:11
MC: 00' Suzuki TL1000S
Location: Sarpsborg

Re: Hvorfor kjøpte dere den bruktsykkelen dere har nå?

Post by Monstr »

Enkelt, fordi det var en sykkel jeg har siklet på siden 2001, da min onkel kom med sin knallrøde 97' Suzuki TL1000S. Jeg var ikke gamle karen, men husker godt da han kom kjørende inn oppkjørselen vår, med den knallrøde TLen med Yoshimuraeksos. Husker den hadde gått 7 000km, og jeg syntes utseendet og lyden bare var helt fantastisk!

Har siklet på den sykkelen siden, og min onkel har sin enda. Så på flere stykker på vårparten i år, men kom aldri over noen som var bra. Plutselig dukket det opp en i Valdres, og da var det bare å slenge på hengeren og reise opp! Jammen ble jeg ikke lykkelig eier av en nydelig TL1000S selv. :)

Denne sykkelen skal jeg ha, og det kan godt være det blir en rimelig sykkel ved siden av til nyttekjøring. Litt triveligere å spare TLen til de virkelig flotte dagene! ;)
Mvh Monstr - Suzuki TL1000S -
Image Image
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Hvorfor kjøpte dere den bruktsykkelen dere har nå?

Post by hakhap »

for det er en Tuono V4R, nuff said 8) :thumleft :twisted: =D> \:D/ :D
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Post Reply