Slik taler en dåre! Kawasaki vinner Masterbike 2.år på rad med en sykkel som var ny i -04 http://www.kawasaki.ch/fileadmin/pdf/ne ... ike_05.pdfgsxr-(r) wrote:til alle kawa fans: Skruzuki ruler:!
Hayabusa 2005
- ninja-mannen(c)
- Posts: 203
- Joined: 27 Apr 2005 20:23
- MC: Kawasaki ZX6-R `03
- Location: Westcoast
- Contact:
Hehe... gjorde det selv da jeg var en liten tass... men da fantes det ikke PC'er hjemme hos folk...pelsen wrote:sant nok, men du har vel sikkert også opplevd at det kommer noen småtasser bort til sykkelen når du parkerer og som strekker seg opp for å se hvor langt speedometeret går.Dominator wrote:Diskusjon om toppfart synes jeg er rimelig fjernt for meg ihvertfall. Om sykkelen min har toppfart 250, 290, 299,99 eller 317 eller whatever interesserer meg midt i et visst sted. Om jeg skulle finne på å kjøpe hayabusa er det ihvertfall ikke fordi den går fortere enn alle andre sykler. Hvor ofte har man muligheten til å ligge i +300km/t lovlig? Eller +280km/t for den saks skyld? Ikke mange sekunder/minutter i året vil jeg anta. Hvis mulig i det hele tatt. Autobahn er rimelig tett trafikkert både dag og natt.
Det som er nytt nå er at de går hjem etterpå og skriver om det på et mc-forum
Det var så genialt sagt at jeg får lyst til å gi deg en go'klem!!!pelsen wrote:sant nok, men du har vel sikkert også opplevd at det kommer noen småtasser bort til sykkelen når du parkerer og som strekker seg opp for å se hvor langt speedometeret går.Dominator wrote:Diskusjon om toppfart synes jeg er rimelig fjernt for meg ihvertfall. Om sykkelen min har toppfart 250, 290, 299,99 eller 317 eller whatever interesserer meg midt i et visst sted. Om jeg skulle finne på å kjøpe hayabusa er det ihvertfall ikke fordi den går fortere enn alle andre sykler. Hvor ofte har man muligheten til å ligge i +300km/t lovlig? Eller +280km/t for den saks skyld? Ikke mange sekunder/minutter i året vil jeg anta. Hvis mulig i det hele tatt. Autobahn er rimelig tett trafikkert både dag og natt.
Det som er nytt nå er at de går hjem etterpå og skriver om det på et mc-forum
SKjønner ikke hva som er så spess med hayabusa. Hvis diskusjonen faller på busa vs zx12 så ser man bare på bildene at zx12r innbyr til mere ekstrem kjøring.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Jeg skjønner ikke hvordan han kan kjøre så utrolig fort med den uten kåper? Han får jo fartsvinden fra 350km/t midt i trynet?Gixxerman wrote:Rettelse: 3 - Den svarte med helkåpe i GR1. Den gule uten kåpe i GR2. Den svarte uten kåpe i GR3Furre wrote:Nå er det slik at GR har hatt 2 Hayabusaer med seg i filmene sine...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
sinnsykt med medvind ? han må kansje være litt sterk for å holde seg fastTDK wrote:Jeg skjønner ikke hvordan han kan kjøre så utrolig fort med den uten kåper? Han får jo fartsvinden fra 350km/t midt i trynet?Gixxerman wrote:Rettelse: 3 - Den svarte med helkåpe i GR1. Den gule uten kåpe i GR2. Den svarte uten kåpe i GR3Furre wrote:Nå er det slik at GR har hatt 2 Hayabusaer med seg i filmene sine...
-
- Posts: 118
- Joined: 28 Apr 2005 23:54
- Location: Egersund
busa
busa er en fantastisk å steinrå sykkel!!!
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Re: busa
Ja etter ghost rider har style den (ikke den i gr1)NeoN wrote:busa er en fantastisk å steinrå sykkel!!!