Hayabusa 2005

Prat om tung MC.
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Når skal Honda og Aprilia legge seg opp i kampen om den tøffeste og raskeste sykkelen???
Gidder de ikke eller tør de ikke prøve?
BTW....ZX12R er tøffest :smt066 !
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

er jo ikke vits å lage en toppfart maskin trenger jo ikke å kjøre forerte enn 200, er vel mest aks de andre er ute etter.
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

Er heller ikke billigt å lage så raske sykler.
lexuszix
Posts: 20
Joined: 06 May 2005 00:32
Location: Stokmarknes

Post by lexuszix »

Må si at jeg personlig synes Hayabusaen er skikkelig grusom. Til dere som sier at Suzuki ruler; den nye gsxr 1000 har en termos til potte :lol: Når jeg da gløtter bort på Busaen lurer jeg litt på om ingeniørene til Suzuki får drikke på jobben :?
Vel, hver sin smak. Jeg sverger nå til Kawasaki :wink:
Image
Utgard Rasarlag !
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

lexuszix wrote:Må si at jeg personlig synes Hayabusaen er skikkelig grusom. Til dere som sier at Suzuki ruler; den nye gsxr 1000 har en termos til potte :lol: Når jeg da gløtter bort på Busaen lurer jeg litt på om ingeniørene til Suzuki får drikke på jobben :?
Vel, hver sin smak. Jeg sverger nå til Kawasaki :wink:
Me 2!!
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hva med andre alternativer? ducati, aprilia, mv augusta, mye grommer lyd på aprilian og ducatin, og mv augustan går jo i nesten 300 også er den mye finere en busa og zx12-r
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

lexuszix wrote: Når jeg da gløtter bort på Busaen lurer jeg litt på om ingeniørene til Suzuki får drikke på jobben :?g[/img]
Eksteriør!!

Man må ofre litt design når man skal designe verdens raskeste monster:smt054


Når suzuki lager bra sykkel tenker de mer på ytelse enn design. derfor den brødbokspotta.
lexuszix
Posts: 20
Joined: 06 May 2005 00:32
Location: Stokmarknes

Post by lexuszix »

Vel, termospotta til Suzuki yter ikke nok uansett. ZX-10R'n til Kawasaki er både lettere og yter mer :wink: Kanskje de neste gang skal prøve kaffetrakter-looken. Har hørt den skal yte noe sinnsykt :lol:
Utgard Rasarlag !
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

lexuszix wrote:Vel, termospotta til Suzuki yter ikke nok uansett. ZX-10R'n til Kawasaki er både lettere og yter mer :wink: Kanskje de neste gang skal prøve kaffetrakter-looken. Har hørt den skal yte noe sinnsykt :lol:
Noen som har lest det nyeste bike? Der skulle de teste nye GSX-R mot de andre 1000ccm racingene, noen som har lest resultatet?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Joa, grei sykkel det. Bare litt merkelig at de går løs med øks i fronten på alle syklene som ruller av samlebåndet da... :smt044


Image
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Gixxerman wrote:Joa, grei sykkel det. Bare litt merkelig at de går løs med øks i fronten på alle syklene som ruller av samlebåndet da... :smt044
Jepp.. Og vikinger? What's the deal with that? :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Trulso
Posts: 500
Joined: 27 Apr 2005 16:04
Location: Trondheim

Post by Trulso »

vel, må si jeg synes hayabusa er "oppbrukt".. greit nokk det er en rå sykkel som går sikkelig fort.
Æ'ndalitten wrote:Når skal Honda og Aprilia legge seg opp i kampen om den tøffeste og raskeste sykkelen???
Gidder de ikke eller tør de ikke prøve?
BTW....ZX12R er tøffest :smt066 !
VEl jeg tror rett og slett ikke de gidder.. de har sikkert greid og lage noen monster sykkler de og, men de har i stede nokk med og lage sykkler som går bra og har sikkelig kvalitet :P (joda haybusa har sikkert d den å)
Men jeg har en egen favorit jeg, Aprilia Rsv Nera er noe av det deiligste som er laget :shock:
Image

Der er en skjelden sykkel som gjør godt unna, og ser rå ut.. har 142 hk, noe som er mer enn nokk.. og to deilige potter bak.. der har dere sykkel gutter og jenter ;) pluss at det finnes magne andre sikkelig råe sykkler, som f.eks ducati, sikkelig kvalites sykkler fra italia ;) eller ktm superduke :twisted:
User avatar
Planitza
Posts: 46
Joined: 28 Apr 2005 16:25
Location: Trondheim

Post by Planitza »

Trulso wrote:vel, må si jeg synes hayabusa er "oppbrukt".. greit nokk det er en rå sykkel som går sikkelig fort.
Æ'ndalitten wrote:Når skal Honda og Aprilia legge seg opp i kampen om den tøffeste og raskeste sykkelen???
Gidder de ikke eller tør de ikke prøve?
BTW....ZX12R er tøffest :smt066 !
VEl jeg tror rett og slett ikke de gidder.. de har sikkert greid og lage noen monster sykkler de og, men de har i stede nokk med og lage sykkler som går bra og har sikkelig kvalitet :P (joda haybusa har sikkert d den å)
Men jeg har en egen favorit jeg, Aprilia Rsv Nera er noe av det deiligste som er laget :shock:
Image

Der er en skjelden sykkel som gjør godt unna, og ser rå ut.. har 142 hk, noe som er mer enn nokk.. og to deilige potter bak.. der har dere sykkel gutter og jenter ;) pluss at det finnes magne andre sikkelig råe sykkler, som f.eks ducati, sikkelig kvalitets sykkler fra italia ;) eller ktm superduke :twisted:
Enig med Truls! Aprilia er en sjelden perle blant norske motorsykler. Virkelig artig å se en slik på veien 8)
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

stikk med dere kawa unger :twisted:

suzuki er best ingen protest! :)
gixx 750 skal også være den beste i 750 klassen. så det så!! \:D/
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
kwak
Posts: 38
Joined: 27 Apr 2005 17:47
Location: Haugesund

Post by kwak »

gsxr-(r) wrote: suzuki er best ingen protest! :)
He's a fucking poet and he doesn't know it. :smt017

Smaken er som baken. Delt med gsx-(r) i midten.
-77, Kawa z1000
Locked