Øvelsekjøring mc a

Prat om tung MC.
Post Reply
Pucken
Posts: 2
Joined: 13 Jul 2018 18:50
MC: Yamaha mt 07

Øvelsekjøring mc a

Post by Pucken »

Hei godtfolk
Etter en skjebnesvanger kveld med god mat og en 90 talls mc film med Mickey Rourke og Don Johnsen, så fant jeg plutselig ut at jeg bare måtte ha mc lappen
Rein impulshandling der altså :p Kjørt mye mopp i ungdommen, men fant fort ut at det er 2 forskjellige verdener.
Teoriprøve er i boks og har fått tatt noen kjøre timer. Trafikk lærer har lånt bort sykkel te meg i en uke, da han skulle på ferie.
Har forhørt meg litt med venner / familie, og noe skulle de vel klare å få til. Kjenner dessverre få som kjører sykkel.
Bor i Andebu i Vestfold, så om noen holder te i nærheten og har løst te å ta kjangsen på å øvelsekjøre litt med meg, så hadde jeg vært takknemlig :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Øvelsekjøring mc a

Post by tshansen »

Vet det er folk som har vært behjelpelig med slik på dine trakter tidligere, men kanskje skrive litt mer om deg selv... litt kontaktannonse stil! Slik at folk vet litt hvilken kar de eventuelt skal ut på veien la med :thumleft

Selv bor jeg i Bergen å kan dessverre ikke bidra med så mye annet enn å ønske deg velkommen og lykke til :thumleft Du har tatt et steg ut i en verden du aldri blir å glemme \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Pucken
Posts: 2
Joined: 13 Jul 2018 18:50
MC: Yamaha mt 07

Re: Øvelsekjøring mc a

Post by Pucken »

Takk for det Tshansen :)

John heter jeg, er 30 år og bor i de dype skogene i Andebu :) passende nok er jeg skogsarbeider :roll:
Interessen for sykkel har vel værdt der en stund , men har vel ikke hatt verken tid eller midler for å få gjennomført dette tidligere.
Har jo kjørt svært lite , men kjøretimene har til nå vært alene på sykkel både landevei og motorvei, Kjørestilen er rolig og kjører etter evne, så blir verken høy fart eller andre sprell fra min side under en eventuell øvelsekjøring.



Mere info og personalia gis på epost
Post Reply