Informasjon til de yngre brukere, LES HER !

Prat om tung MC.
Locked
Gixxerman

Informasjon til de yngre brukere, LES HER !

Post by Gixxerman »

Denne teksten er for deg som er under atten og kjører moped/lett mc/scooter.

Vi har fra dag én prøvd å få samlet offtopic på ett sted, altså bloggen(tildels Generelt også), og dette funker tilsynelatende bra. Det kan skeie litt ut her og der, hvilket jeg selv også av og til blir revet med i, men dette vil vi helst ha en slutt på. Hvertfall skal vi prøve å holde ting på et mest mulig saklig nivå her inne på mc-delen, fremover. Sitter du og leser denne teksten nå, så er det kanskje fordi vi som moderatorer eller admin, har henvist deg til å lese dette.
Saken er enkel: En mann/kvinne på 40-50år har neppe noen store ønsker om tips om tunge sykler fra en som kjører moped/lett mc/scooter. Dere skjønner det nok, eller dere vil skjønne det når dere om sider havner i samme situasjon. Derfor vil vi holde det mest mulig saklig her inne på mc-delen, da dette tross alt er et mc-forum. Vi(altså vår godeste admin) har delt opp forumet i ganske mange deler, og det burde være noe for enhver å få slått ut vingene på, og man burde da altså holde seg innenfor dén og den kategorien. Vi må kunne skille mellom lek og moro til tider, og vi har adskilte deler for begge. Bruk allment folkevett og bruk de respektive plasser slik intensjonen er ment for.

(Puh, pauser er ikke min sterke side)
Folk som kjører tunge sykler og kanskje har kjørt det i lengre tid er da ikke inne på moped/lett-mc/scooter-delen og poster i hytt og pine, er de da det ? Nei, og da burde dere kunne respektere vår del av forumet også. For å sette et lite perspektiv på saken så kan jeg si det slik: Vi har hver vår adskilte del hvor vi vil ha ting litt mer seriøst enn ellers, men så har vi også flere deler av forumet som er ment for folk med skrivekrampe. Vi mener derfor med dette, at fra idag vil vi henvise de yngre brukere til sine respektive plasser for å holde seriøsiteten i høysetet der det trengs.
Er du henvist til denne tråden, så har det altså sin intensjon.

Bruk allment nettvett.
Locked