Page 2 of 2

Re: Honda vt 700 86 mod

Posted: 12 Nov 2017 20:40
by mekkern
Så fint du fant en feil..Kontrollmål delene en gang til etter demontering og sjekk da kablingen nøye. Prøv også å varme opp den triggercoilen litt og se om den endrer seg.80-90grader.
eneste er jo at du må demontere hele skitten på høyre side inklusive clutch....

NYE deler tror jeg du skal slite med å få tak i... [-o< [-o<

Re: Honda vt 700 86 mod

Posted: 13 Nov 2017 19:08
by Jarlee
mekkern wrote:Så fint du fant en feil..Kontrollmål delene en gang til etter demontering og sjekk da kablingen nøye. Prøv også å varme opp den triggercoilen litt og se om den endrer seg.80-90grader.
eneste er jo at du må demontere hele skitten på høyre side inklusive clutch....

NYE deler tror jeg du skal slite med å få tak i... [-o< [-o<
Da er dritten på høyre side demontert :D .. mener du jeg skal ta og varme opp den som er død,?Kan den bli brukenes/fikses av det?

Re: Honda vt 700 86 mod

Posted: 13 Nov 2017 21:03
by mekkern
Du sa at den begynte å tenne når den hadde gått litt(motor litt varme) bare for å se om den endrer seg-vertifisere faktisk feil?
du kan også følge ledningene og sjekke om det er brudd i de-Teste med å ohme rett på giverne. er det bare kablinga er jo det billigst.

Re: Honda vt 700 86 mod

Posted: 13 Nov 2017 21:25
by Jarlee
mekkern wrote:Du sa at den begynte å tenne når den hadde gått litt(motor litt varme) bare for å se om den endrer seg-vertifisere faktisk feil?
du kan også følge ledningene og sjekke om det er brudd i de-Teste med å ohme rett på giverne. er det bare kablinga er jo det billigst.
Hei, og takk for all hjelpa,,ja jeg skal sjekke ledningene som ligger inne i motoren der på siden,og varme opp giverne og se ,skal se om jeg får gjort dette i morgen

Re: Honda vt 700 86 mod

Posted: 15 Nov 2017 20:20
by Jarlee
Jarlee wrote:
mekkern wrote:mulig det er en annen type på 86-87, men tror dette varierer hvor de er levert.

Ville i det minste sjekket skikkelig før du kjøper en "ny"...
ser de ligger på 1600++++ for brukte..
Hei.jeg målte puls generator på framsylinder målte o Ohm og 405ohm på den andre, så jeg er optimist at feilen er funnet.må bare se om jeg kan få tak på dette, helst nytt( jeg har en us mod)
Når jeg varmer pulsgeneratorene , så skjer det ingenting på den ene ,men den andre stiger litt høyere etter kor varm den blir

Re: Honda vt 700 86 mod

Posted: 15 Nov 2017 20:53
by mekkern
Den ene er helt død og den andre endres?

Jaja. Er en død så er jo saken klar.