BMW F700GS på plass!

Prat om tung MC.
kennyo
Posts: 63
Joined: 11 Feb 2017 10:36
MC: BMW F700GS 2017 (2016-modell, overligger)

Re: BMW F700GS på plass!

Post by kennyo »

Takker :) Hadde en liten stripe med den i helgen og fikk testet den justerbare fjæringen litt. Ikke kjempestor forskjell på de tre innstillingene, men på dårlig vei satte jeg stor pris på å ha den i "comfort". Merket at den "red" ujevnhetene bedre da. Merker også godt at jeg har fått en sykkel med meget bra dreiemoment. Ingen "masing" med girene, krefter er det nok av :)
kennyo
Posts: 63
Joined: 11 Feb 2017 10:36
MC: BMW F700GS 2017 (2016-modell, overligger)

Re: BMW F700GS på plass!

Post by kennyo »

Bannade! Hadde hatt flere muligheter til å utnyttet de siste dagene med sommervær til noen turer, men siden jeg "skulle bare" ha meg en kjapp treningstur i et av byens fjell på onsdag, endte det med overtråkk, legevakt og krykker :( Har ikke tall på hvor mange hundre turer jeg har hatt i byfjellene til fots uten et eneste uhell, men nå kom det selvsagt... Blir nok ingen lufting av mc'en på et par ukers tid :( Krykkene er kastet, men foten er langt fra bra nok enda til å ta ut mc'en på veien.

Positivt: Har drevet med alternativ kroppsbygging i sola i stedet. Dvs. spising av is og drikking av diverse kalde herligheter fra bryggeriene ;) Så blir vel straffen for det desto hardere når treningen skal gjenopptas :P
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: BMW F700GS på plass!

Post by tshansen »

Ja det er allitd slik.... Når det passer dårligst kan du ta deg i ræven på at det skjer. Gjerne rett før planlagt tur eller ferie :roll:

Men undervurder aldri viktigheten med å hydrere samt bygge kropp i denne varmen. Driver på med aktiv forfall selv i denne heten. På 4 isen nå, å det ser ikke ut som det er tomt i fryseren enda :lol: God bedring. Håper du snart er på veien igjen
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
kennyo
Posts: 63
Joined: 11 Feb 2017 10:36
MC: BMW F700GS 2017 (2016-modell, overligger)

Re: BMW F700GS på plass!

Post by kennyo »

Takk for det og kos deg med is-slafsingen ;)
Post Reply