Klart vi skal...Trondgv wrote:Skal se om jeg ikke får meg en liten tur på 1090 i morgen
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Er der ca 11
Klart vi skal...Trondgv wrote:Skal se om jeg ikke får meg en liten tur på 1090 i morgen
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tror jeg er der rundt samme tidKant1 wrote:Klart vi skal...Trondgv wrote:Skal se om jeg ikke får meg en liten tur på 1090 i morgen
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Er der ca 11
Jeg er 182-3 cm høy og kan si at skal jeg stå stille i kryss så rekker jeg akkurat på kanten helt greit ned med tå ballene uten å krenge den noe vesentlig og kan ikke kategorisere meg selv med kort lortefallLordShaft wrote:Jeg må nesten nødt å få prøvd meg denne selv. KTM gjør mye riktig om dagen (syns jeg) De har ikke optimal komfort på en kropp på over 2 meter, men det kan jo bli bedre med nyere modeller Jeg er definitivt ikke redd for å lande på KTM igjen
Tok de kopi av førerkort og slikt? A2 er nok ikke populært..kvase wrote:Har i dag fått testa den nye 1090R en - under demo dag i Kristiansand -- Ja at det blir et markant oppløft fra dagens 1050 adv er ikke tvil - Eneste nedturen var at enda en leverings utsettelse til mitten av mai.
Fant også ut at det ikke er mitt støtte som standard på 1090 R noe jeg mente jeg hadde sett et annet sted at det var.
Utrolig behagelig gange på motoren å nokk av make Pær ting å sette seg inn etter vært -Syns ikke TKC 80 dekka var så gæli på asfalt - men varigheta på de blir vell korte på asfalt
De så godt på det ja - jeg så ikke noe kopi skanner der ute i ute teltet bare et skjema mener jeg - mulig de tokk et bilde av det med mobilen hva vet jeg -Trondgv wrote:Tok de kopi av førerkort og slikt? A2 er nok ikke populært..kvase wrote:Har i dag fått testa den nye 1090R en - under demo dag i Kristiansand -- Ja at det blir et markant oppløft fra dagens 1050 adv er ikke tvil - Eneste nedturen var at enda en leverings utsettelse til mitten av mai.
Fant også ut at det ikke er mitt støtte som standard på 1090 R noe jeg mente jeg hadde sett et annet sted at det var.
Utrolig behagelig gange på motoren å nokk av make Pær ting å sette seg inn etter vært -Syns ikke TKC 80 dekka var så gæli på asfalt - men varigheta på de blir vell korte på asfalt
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hmm, ok, takk for svar. Får prøve å smiske litt med de da i så fall.kvase wrote:De så godt på det ja - jeg så ikke noe kopi skanner der ute i ute teltet bare et skjema mener jeg - mulig de tokk et bilde av det med mobilen hva vet jeg -Trondgv wrote:Tok de kopi av førerkort og slikt? A2 er nok ikke populært..kvase wrote:Har i dag fått testa den nye 1090R en - under demo dag i Kristiansand -- Ja at det blir et markant oppløft fra dagens 1050 adv er ikke tvil - Eneste nedturen var at enda en leverings utsettelse til mitten av mai.
Fant også ut at det ikke er mitt støtte som standard på 1090 R noe jeg mente jeg hadde sett et annet sted at det var.
Utrolig behagelig gange på motoren å nokk av make Pær ting å sette seg inn etter vært -Syns ikke TKC 80 dekka var så gæli på asfalt - men varigheta på de blir vell korte på asfalt
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
sizes' no mater hoe big on driving lisens
Den der ser jeg å slik har jeg det litt i tankene mine å - men jeg sikter meg inn på Comfort over smådumper og annet ræl i veien - å tipper jeg setter på TKC 70 dekk på den ganske fort.LordShaft wrote:Jeg liker virkelig KTM sine satsinger for tiden... Jeg er mer og mer overbevist om at det ikke er utstyret som setter begrensningene. Det er utrolig artig og ikke minst spennende å kjøre på grus. Men jeg skulle kjørt langt mer på grus før jeg følte det var nødvendig å gå R fra KTM