ktm duke 690R

Prat om tung MC.
Post Reply
Superbels
Posts: 3
Joined: 08 Mar 2015 20:27

ktm duke 690R

Post by Superbels »

Noen som har skiftet ut den originale mellompotta til acrarør? Vurderer det sterkt men er litt spent på om det blir for mye lyd og om jeg må mappe om?
Evt. hvor får jeg kjøpt det? finner noe på ebay, men liker helst å kjøpe sånt av forhandler..
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: ktm duke 690R

Post by tshansen »

For mye lyd er veldig relativt... Men at det blir veldig mye mer lyd, er vel nesten å garantere :lol: Men hva som er for mye for deg, er vanskelig å si. Fjerner du katalysator/mellompotte må du belage deg på å mappe om ja! :thumleft

Velkommen til forumet \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: ktm duke 690R

Post by Trondgv »

Har ikke skifta til akra rør, men til Fresco sin de-cat. Det blir mye lyd ja, så du bør ha DB-killeren, men selv med den så bråker det godt. Bør mappes om :thumleft Jeg kjøpte min her: http://www.fresco-exhaust.com/690-duke- ... anguage=en
Superbels
Posts: 3
Joined: 08 Mar 2015 20:27

Re: ktm duke 690R

Post by Superbels »

LordShaft wrote:For mye lyd er veldig relativt... Men at det blir veldig mye mer lyd, er vel nesten å garantere :lol: Men hva som er for mye for deg, er vanskelig å si. Fjerner du katalysator/mellompotte må du belage deg på å mappe om ja! :thumleft

Velkommen til forumet \:D/
Haha :D Nei tenkte egentlig på for mye lyd for evt. politiet. Jeg elsker lyd, og det blir aldri for mye :thumleft
Straks kjørt 9800 nå så første service nærmer seg, så da hadde det passet bra med mapping samtidig om jeg skifter..

Takktakk :D
Superbels
Posts: 3
Joined: 08 Mar 2015 20:27

Re: ktm duke 690R

Post by Superbels »

Trondgv wrote:Har ikke skifta til akra rør, men til Fresco sin de-cat. Det blir mye lyd ja, så du bør ha DB-killeren, men selv med den så bråker det godt. Bør mappes om :thumleft Jeg kjøpte min her: http://www.fresco-exhaust.com/690-duke- ... anguage=en
Takk for tips!
DB killeren var ikke med da jeg kjøpte sykkelen, så må vel evt. kjøpe ny da :)
Var det lang leveringstid?
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: ktm duke 690R

Post by Trondgv »

Superbels wrote:
Trondgv wrote:Har ikke skifta til akra rør, men til Fresco sin de-cat. Det blir mye lyd ja, så du bør ha DB-killeren, men selv med den så bråker det godt. Bør mappes om :thumleft Jeg kjøpte min her: http://www.fresco-exhaust.com/690-duke- ... anguage=en
Takk for tips!
DB killeren var ikke med da jeg kjøpte sykkelen, så må vel evt. kjøpe ny da :)
Var det lang leveringstid?
Tror det gikk en mnd eller noe, kanskje mer. De lager de ved bestilling så de har ikke på lager. Var i alle fall slik når jeg skulle ha :thumleft
Post Reply