Streetfighter - Ducati Monster 821 VS MV Augusta Brutal Drag

Prat om tung MC.
Post Reply
Vroom
Posts: 1
Joined: 07 Mar 2015 12:45

Streetfighter - Ducati Monster 821 VS MV Augusta Brutal Drag

Post by Vroom »

Hei!

Skal i disse dager kjøpe en ny sykkel, et nytt segment for meg, altså en streetfighter...
I dag står det mellom en Ducati Monster 821, (seff moddet med TERMIGNONI potter) og MV Augusta Brutale Dragster 800.

Min kunnskap om slike sykler er minimal, så nettet blir brukt flittig. Ser at MV Augusta er noe dyrere... men er det vesentlige grunner for å velge denne?

Synes lyden i Ducati Monstern er spektakulær... snudd meg etter denne noen ganger... Hvordan er lyden i MV Augusta? Finnes det her også noen greie "Must have" mods?
Og kanskje det viktigste, kjøreopplevelsen... noe her man burde ta med i betraktning?

Er det andre alternativer til disse som helt eller delvis kan defineres som "streetfighter", "grom buldrende lyd", "badass bike" ?

På forhånd takk for svar! :D
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Streetfighter - Ducati Monster 821 VS MV Augusta Brutal Drag

Post by supermons »

Ser du på Ducati Monster kan det jo være naturlig å ta en titt på Ducati Streetfighter også?

Rimelig badass synes nå jeg :twisted:
Bjerknez

Re: Streetfighter - Ducati Monster 821 VS MV Augusta Brutal Drag

Post by Bjerknez »

Begge disse syklene er noe smykker i seg selv med tanke på utseendet, men jeg tror nok Dragstar er de njeg ville valgt. Vertfall hvis du ikke har planer om å ha med deg noen bakpå. Prøvesatt denne på messen og den imponerte meg med tanke på sittestilling å tar man en titt på den bakfra så finenr man ikke mange sykler som ser mer badass ut enn denne :)

Når det kommer til kvalitet generelt så blir jeg litt skeptisk til "ukjente" merker som MV Agusta som de fleste av oss liksom ikke har hørt så mye om, og kaaaanskje hadde det vert nok til at jeg valgte Ducati'en...?
Post Reply